Cvičení na prsní svalstvo ;)

26. february 2011 at 13:32 | Blondie_♥ |  Triky a cviky

CVIČENÍ NA PEVNÁ PRSA





Cvik I. - posilování na gymnastickém míči

Tenhle cvik je naprosto super, byť je jednoduchý skvěle zabírá.
Potřebuješ k němu gymnastický míč (odkul ho doma od počítače a konečně využij na cvičení : ) a dvě lehké činky (2 Kg). Ty ale můžeš nahradit PET lahvemi, které až po okraj naplníš vodou.

Polož se zády na míč tak, aby ti podpíral i bedra a vezmi do rukou činky. Postupně oběma pažemi najednou upažuj do roviny - lokty lehce pokrč, a s nataženými pažemi předpažuj zpět před hrudník. A to je celé! Opakuj min. 3x20 cviků.

Cvik II. - posilování bez míče

Tenhle druhý cvik zvládneš večer v koupelně před zrcadlem. Je skvělý na prsní svaly i biceps.
Paže spoj před hrudníkem tak, abys měla předloktí v jedné rovině. Dlaně tlač proti sobě a vždy vydrž 3 sekundy. Ruce vyměň a opakuj.
Cviků vydrž min. 40.

Pravidelným posilováním svalů zpevníš a zlepších tvar prsou, tím se pak mohou zdát opticky trochu větší. Na velikost podprsenky to ale zásadní vliv mít nebude. A protože jsme si na začátku řekli, že prsa jsou převážně z tuku, vyplývá z toho, že je prakticky nemožné je posilováním zmešit.
Jestli nejsi se svými prsy spokojená, je cvičení tvoje jediná šance na změnu. Je to ale stejné jako s kterýmkoliv cvičením, chce to výdrž a pravidelnost!

 

Be the first one to judge this article.

Comments

1 Pája :D Pája :D | Web | 27. february 2011 at 16:04 | React

Dobrý :D

2 Blondie_♥ Blondie_♥ | Web | 4. march 2011 at 9:59 | React

[1]: Já akorát nemám ten míč :D :-x

New comment

Log in
  Don't you have your own web yet? Create it for free on Blog.cz.
 

Actual articles

Reklama